Loading


Zespół


Zespół

Jedną z głównych przewag TAILORS Industrial Marketing & PR jest nietypowa struktura zespołu. Tworzą go zarówno konsultanci PR / IR, jak i osoby wyspecjalizowane w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań multimedialnych. To, co ich łączy, to wieloletnie doświadczanie obsłudze spółek o profilu przemysłowym. W przeciwieństwie do innych agencji, pion merytoryczny i technologiczno-kreatywny nie są od siebie odseparowane. System współpracy podczas realizacji projektów pozwala na wymianę wiedzy i rozwój kompetencji.

Punktem wyjścia dla każdej realizacji jest szczegółowa analiza potrzeb klienta i jego otoczenia, włączając w to – obok klientów - otoczenie społeczne, finansowe i instytucjonalne. Już na tym etapie, obok specjalistów z zakresu komunikacji finansowej oraz finansowej, włączani są projektanci funkcjonalności , graficy, filmowcy i animatorzy. Pozwala to na tworzenie „story” klienta zarówno w wymiarze merytorycznym, jak i wizualnym. Podobna równowaga zachowana jest na etapie tworzenia realizacji multimedialnych i internetowych. Animacje i infografiki i makiety serwisów korporacyjnych powstają z udziałem osób czuwających nad spójnością materiałów ze zidentyfikowanymi celami biznesowymi. Dzięki takiemu modelowi pracy jeden zespół może wejść w role, które zwykle odgrywają 2 lub 3 firmy consultingowe.

Łukasz
Chojecki


Łukasz Chojecki

Partner. Absolwent wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na UW. Przez 3 lata pełnił funkcję Koordynatora ds. Kampanii Społecznych w Polskiej Akcji Humanitarnej. W latach 2008-2010 związany z agencją zajmującą się relacjami inwestorskimi, gdzie koordynował projekty z zakresu PR finansowego i produktowego. W latach 2009-2015 r. prowadził własną firmę doradczą koncentrującą się na projektach digitalowych - przede wszystkim o profilu przemysłowym. Pracował m.in. dla: Wyborowa Pernod Ricard, SkyNet, New World Resources, MEDIsystem, PGE Energia Odnawialna, TAURON Polska Energia i wielu innych.

Nasze
kompetencje


Nasze kompetencje

Od ponad 6 lat rozwijamy zespół specjalizujący się w obsłudze spółek o profilu przemysłowym. TAILORS Industrial Marketing & PR powstał w wyniku integracji L-kwadrat i TAILORS Group, jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce specjalizujących się, między innymi, w PR korporacyjnym, PR finansowym i Relacjach Inwestorskich. Połączenie kompetencji o charakterze merytorycznym (doskonała znajomość kluczowych gałęzi gospodarki, aspektów technicznych działalności klientów i zasad działania rynku finansowego) z kompetencjami technicznymi (nowoczesne multimedia, komunikacja internetowa, media społecznościowe) pozwoliło nam stworzyć ofertę kompleksowej obsługi obejmującą niemalże wszystkie aspekty szeroko rozumianej komunikacji.

Wspieraliśmy firmy działające w ramach różnych gałęzi gospodarki takich jak: sektor chemiczny, górnictwo, energetyka, sektor naftowy, przemysł stoczniowy i logistyka. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno firmy na wczesnym etapie rozwoju (startup-y), jak i największe polskie przedsiębiorstwa, jak i międzynarodowe korporacje.

TAILORS Industrial Marketing & PR, oferuje zintegrowane usługi, w skład których wchodzi tworzenie zaawansowanych witryn korporacyjnych, złożonych rozwiązań online, materiałów multimedialnych i promocyjnych. Dzięki funkcjonowaniu w ramach TAILORS Group dostarczamy naszym klientom nie tylko doskonałe rozwiązania techniczne, ale także wsparcie merytoryczne – od koncepcji i warstwy merytorycznej, do programowania, animowania i montażu filmowego.

Wypracowany przez nasz zespół model współpracy z klientami zakłada minimalizację zaangażowania zleceniodawców w proces realizacji projektów. Nie oczekujemy gotowych odpowiedzi i rozwiązań - jesteśmy po to, aby je tworzyć.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej Grupy TAILORS

Łukasz
Wójcik


Łukasz Wójcik

Partner. Współtwórca TAILORS Group. Absolwent Finansów i Bankowości w Szkole Głównej Handlowej. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobywał w dziennikarstwie (Gazeta Giełdy Parkiet) i na stanowiskach menedżerskich w agencjach PR. Absolwent szkoleń i kursów z zakresu finansów, wyceny przedsiębiorstw i relacji inwestorskich. Specjalizuje się w relacjach inwestorskich i komunikacji korporacyjnej. Koordynował i realizował projekty m.in. dla Multimedia Polska, Ronson, Cyfrowy Polsat, TAURON Polska Energia, PKP Cargo, Prairie Mining Limited, Enter Air, Cream Finance i wielu innych.

Przenieś do góry strony